Cum RETURNEZI produsele

Retur garantat pana la 30 de zile – 14 zile banii inapoi (doar pentru cumparaturi online)

Poti returna incaltamintea, indiferent de motiv in termen de maxim 30 de zile calendaristice, cu conditia ca incaltamintea sa fie in stare buna, nepurtata si ambalat corespunzator pentru a nu se deteriora la transport, insotita de factura aferenta, iar noi iti vom returna suma integrala pe care ai platit-o pentru produs, in termen de 14 de zile calendaristice de la inapoierea ei.

Poti returna produsele ECCO in orice magazin ECCO din tara, vezi AICI lista completa.

Sau prin curierat, urmand 3 pasi simpli:

    • 1.   Ambalezi cutia pantofilor/geanta intr-un ambalaj suplimentar.

    • 2.   Chemi firma de curierat (orice firma de curierat) sa iti ridice produsul. Pe colet, treci urmatoarea adresa: KRM FOOTWEAR ROMANIA SRL, Str. Tudor Vladimirescu FN, Loc. Cluj Napoca, Jud. Cluj, (in atentia AURA MIHALTAN);

    • 3.   Dupa ce trimiti coletul, returul trebuie anuntat pe email amm@krm.ag cu urmatoarele date ale dvs: NUMELE SI PRENUMELE complet, CONTUL BANCAR SI BANCA, sau alta metoda prin care doresti sa iti facem plata, SAU completezi formularul de retragere pe care il gasesti AICI si il trimiti prin email amm@krm.ag (in atentia AURA MIHALTAN), impreuna cu datele contului bancar si banca sau alta metoda prin care doresti sa iti facem plata. (Formularul de retur e prezentat ca model si nu este obligatoriu)

    • Din momentul in care primim coletul, va vom returna contravaloarea produsului (fara taxele de transport) in termen de 14 zile calendaristice prin transfer bancar. Rambursam contravaloarea produsului doar in contul bancar indicat de dumneavoastra.
FOARTE IMPORTANT!

  • Produsele trebuie returnate in conditia in care au fost primite, nepurtate. Iti vom fi recunoscatori daca vei returna produsul in cutia originala.
  • Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
  • Nota: Iti recomandam sa incerci incaltamintea pe o suprafata neteda si curata: mocheta, parchet, covor, etc, pentru a preveni deterioarea produsului, in cazul in care doresti sa-i schimbi / returnezi.

Costul transportului de RETUR este suportat de client.
Pentru orice nelamurire, te rugam sa ne contactezi telefonic 0730888424 sau la email-ul amm@krm.ag.

Cum SCHIMBI produsele

Schimb garantat in 360 de zile (doar pentru cumparaturi online)

In cazul in care doresti schimb de marime sau de produs (cu conditia ca incaltamintea sa fie in stare buna, nepurtata) poti schimba produsele ECCO in orice magazin ECCO din tara, vezi AICI lista completa.

Sau prin curierat, urmand cei 2 pasi de mai jos:

    • 1.   Ne scrii un email pe adresa odp@krm.ag in care precizezi:  codul si marimea produsului pe care il returnezi  si codul si marimea produsului pe care il doresti la schimb;

    • 2.   Pastrezi incaltamintea la tine iar cand ajunge curierul trimis de catre noi o vei da la schimb pentru noua pereche dorita de tine;

    • Incaltamintea returnata trebuie sa fie intr-un ambalaj suplimentar de protectie, pentru a nu se deteriora la transport .

  • Garantam schimbarea produsului in limita stocului disponibil.

Primul schimb este gratuit (doar pentru cumparaturi online)

Primul schimb este gratuit pentru comenzi cu o valoare mai mare de 300 lei. In cazul in care nici perechea trimisa la schimb nu ti se potriveste si doresti sa schimbi din nou, atunci plata transportului va fi suportata de catre tine. Schimbul de produse nu se cumuleaza cu promotiile active.

Ideea pe care mergem noi este ca magazinul online ecco-shoes.ro sa ofere facilitati ca un magazin clasic. Pentru a realiza acest lucru este foarte important ca toti clientii sa poata schimba incaltamintea daca ceva nu le convine exact ca la un magazin clasic, chiar daca pentru noi acest lucru inseamna un efort suplimentar, financiar si de logistica.
Iti multumim!