Comanda si plateste online
Cum se efectueaza o comanda!
In doar cateva minute, poti comanda incaltamintea si accesoriile dorite de pe ecco-shoes.ro. Te rugam sa citesti ghidul de mai jos, iar in cazul in care mai ai intrebari suplimentare poti lua legatura cu noi prin email la ro-comenzi@ecco.com sau telefonic la 0725 553 535.
Selectarea produselor:
Cel mai simplu ajungi la un produs folosind meniul din partea de sus a paginii. Selectezi mai intai categoria principala, apoi categoria secundara, dupa care poti sorta si filtra produsele pana gasesti produsulul dorit. Pentru a intra pe pagina produsului din lista de produse afisate poti face click pe imaginea produsului sau pe denumirea acestuia. Daca doresti sa adaugi un produs in cosul de cumparaturi, apesi pe butonul "Adauga in cos" care se afla in dreapta produsului, dupa selectarea marimii, culorii si a cantitatii dorite.
Vizualizarea continutului cosului:
Continutul cosului poate fi vizualizat apasand pe butonul "Cosul meu" din partea de sus a paginii. Vei putea face modificari de aici asupra fiecarui produs pe care il ai adaugat in cos, vei putea continua cumparaturile si reveni oricand la el. Pentru continuarea comenzii, va trebui sa apesi pe butonul "Finalizare comanda" pozitionat imediat sub TOTAL GENERAL.
Finalizarea comenzii:
Ai posibilitatea de a finaliza comanda ca vizitator neinregistrat sau te poti loga in contul tau. Urmatorii pasi implica completarea tuturor informatiilor necesare pentru plasarea comenzii: Informatii facturare, Informatii de livrare, Metoda de livrare, Informatii plata si Revizualizare comanda. Dupa ce toate acestea au fost completate, dai click pe "Trimite comanda" pentru a plasa comanda.
Modalitatea de plata:
Ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
- Plata la livrare / ramburs: poti plati in numerar la primirea coletului;
- Plata cu cardul: acceptam cardurile Visa sau Mastercard in lei.
Cum se poate plati cu cardul?
In momentul apasarii butonului "Plateste", site-ul redirectioneaza mesajul de autorizare catre o pagina de plata securizata cu detaliile platii de efectuat, gestionata de procesatorul Bancii BRD, RomCard. Se introduc detaliile cardului cu care se doreste efectuarea platii: tip card, numar card, data de expirare, cvv (cod de securitate inscris pe verso-ul cardului, in zona semnaturii posesorului de card), nume posesor card.
Cumpara ONLINE si puteti schimba produsul online sau in cel mai apropiat magazin ECCO
In cazul in care doresti sa schimbi un produs, poti veni in cel mai apropiat magazin ECCO cu incaltamintea, in cutia ORIGINALA si insotita de FACTURA.
Vezi aici lista cu magazinele ECCO din toata tara.
Livrarea produselor
Livrarea este gratuita pentru incaltaminte si articole din piele.
Produsele comandate online pe www.ecco-shoes.ro se livreaza doar pe teritoriul Romaniei cu firma de curierat Cargus.
Pentru comenzile plasate pana la ora 17:00, livrarea se face in 2 - 7 zile lucratoare!
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
Ecco-shoes.ro isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrarea produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de ecco-shoes.ro care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de ecco-shoes.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de ecco-shoes.ro de la acest client.
Reclamatii si conciliere
In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, probleme ce nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna cu Aura Mihaltan, aumi@ecco.com . In cazul in care personalul de vanzari nu a reusit sa va rezolve problema in termeni amiabili, pentru o conciliere interna, va rugam sa luati legatura cu Adriana Filip, Online Manager, www.ecco-shoes.ro, adfi@ecco.com si veti primi un raspuns in maxim 72 de ore.