ECCO STORE MANAGER


Te asteptam sa ne reprezinti brand-ul cu mandrie, alaturi de o echipa prietenoasa si bine pregatita, intr-o companie multinationala in care iti poti dezvolta cariera in domeniul retail!

Alege oferta de job care ti se potriveste. Scrie o scurta introducere despre tine si ataseaza CV-ul actualizat. Trimite apoi aplicatia pe email la adresa:

admi@ecco.com

  Inapoi la Cariere

Vino in echipa ECCO si vei beneficia de:


  • Program flexibil, in ture;
  • O pereche de incaltaminte ECCO in prima luna de la angajare;
  • Mediu de lucru placut si profesionist intr-o companie multinationala;
  • Pachet salarial FIX + PROCENT LUNAR + BONUS TRIMESTRIAL;
  • Spor pentru weekend-uri si zilele de sarbatoare legala lucrate;
  • Tichete de masa 840 lei/luna;
  • Tichete cadou de Pasti si de Craciun, sume generoase;
  • Tichete de vacanta pentru vechimea in companie;
  • Incaltaminte uniforma - 3 perechi pe an GRATUITE;
  • Discount-uri la produsele ECCO;
  • Bonus pentru recomandare colegi noi;
  • Zile de concediu in plus in functie de vechime;
  • Pachet de sanatate privat la una dintre clinicile de prestigiu din tara;
  • Traininguri de vanzari- acces in programul intern de training - Retail Academy;
  • Mediu de lucru placut si profesionist intr-o companie multinationala;
  • Dezvoltare continua
  • Siguranta;

Ce cautam la viitorul coleg?


  • Seriozitate;
  • Sinceritate;
  • Corectitudine;
  • Creativ, descurcaret si atent la detalii;
  • Spirit de echipa si putere de mobilizare;
  • Abilitati bune de comunicare la toate nivelurile ierarhice;
  • Persoana cu spirit de initiativa, dinamica si organizata;
  • Cunostinte limbi straine: minim Engleza la nivel conversational;
  • Capacitate de analiza, evaluare si raportare a informatiilor relevante;
  • Abilitati de operare PC: Windows, Aplicatii MS Office, Email;
  • Interes pentru dezvoltare profesionala continua;

Ce face un Store Manager la ECCO?


Vrem sa fii tu, Deschis, Serios si Curios, dornic sa INVETI! Trainerii nostri te vor ajuta sa cresti si sa te dezvolti continuu.

  • Instruieste, organizeaza, evalueaza, si motiveaza echipa impreuna cu Managerul Regional;
  • Faciliteaza si imbunatateste comunicarea in echipa sa;
  • Defineste obiectivele si evalueaza rezultatele individuale si colective;
  • Administreaza magazinul;
  • Raspunde de aspectul comercial al magazinului;
  • Organizeaza activitatea in magazin;
  • Verifica si intocmeste actele necesare in magazin;
  • Aplica politica comerciala a firmei;
  • Rezolva task-urile trasate de Managerul Regional sau ceilalti manageri;
  • Asigura respectarea procedurilor;

POSTURI DISPONIBILE


Momentan nu sunt posturi disponibile.

ECCO proceseaza datele cu caracter personal in scopuri de recrutare respectand reglementarile GDPR in vigoare.

Prin aplicarea la orice oferta de job iti dai acordul implicit cu privire la aceasta procedura.

Te poti familiariza aici cu Politica de Confidentialitate HR.

  Inapoi la Cariere