Schimb Comanda Online

  ATENTIE:  Campurile marcate cu   sunt obligatorii!

1. Date Client

2. Informatii Schimb

Poti introduce mai multe facturi separate cu virgula (,).

Poti introduce mai multe coduri separate cu virgula (,).

Poti introduce mai multe coduri separate cu virgula (,).

3. Optiuni Rambursare

  Completeaza numai daca schimbi la un pret mai mic si trebuie sa iti rambursam diferenta.

4. Observatii Schimb

  Schimbul va fi operat in maxim 14 zile lucratoare de la data solicitarii.

  Nu e necesar retur separat sau comanda noua.
Vei returna produsul la curier atunci cand primesti schimbul. Vei primi notificare SMS in ziua livrarii, urmand ca tu sa ai pregatit coletul pentru schimb. Pentru schimburi suplimentare la aceeasi comanda vei achita taxa de transport.

5. Acord Termeni si Conditii

  SCHIMB COMANDA ONLINE

1.1.    ECCO garanteaza schimbul produsului comandat online timp de 360 de zile de la data achizitiei, in limita stocului existent. Primul schimb este gratuit pentru toate articolele de incaltaminte, genti, curele si portmonee.

1.2.    Poti face schimbul online prin curier SAU te poti deplasa intr-unul din Magazinele ECCO. In magazin asistentul nostru iti va solicita factura de achizitie si produsul pentru schimb.

1.3.    Daca soliciti la schimb acelasi model indiferent de marime se aplica pretul din factura initiala. Daca ceri la schimb alt model se aplica pretul de catalog la data solicitarii. In acest caz daca produsul nou are pret mai mare vei achita diferenta numerar la livrare, iar daca pretul este mai mic iti vom rambursa diferenta prin transfer bancar.

*** ATENTIE! ***

1.4.    Pentru schimb online nu trebuie sa faci retur separat sau comanda noua. Vei inmana produsul returnat la curier atunci cand primesti produsul cerut la schimb. Vei primi notificare SMS in ziua livrarii, urmand ca tu sa ai pregatit coletul pentru schimb.

1.5.    Pentru schimburi suplimentare la aceeasi comanda vei achita taxa de transport in valoare de 19,90 RON.

*** IMPORTANT! ***

1.6.    Vei returna produsul in stare buna, cu ambalajul original si fara urme de purtare sau deteriorari. Vei include factura de achizitie in colet si il vei ambala corespunzator pentru a nu se deteriora la transport (intr-un ambalaj suplimentar, punga de plastic sau cutie de carton). Produsele care nu respecta intocmai conditiile de returnare vor fi refuzate.

  RELATII CLIENTI ECCO

Pentru asistenta si informatii suplimentare ne poti contacta aici:

Telefon / WhatsApp
  +40725553535
Luni-Joi 9:00-17:00
Vineri 9:00-16:00

Email
  amm@krm.ag
Persoana de contact:
Aura Mihaltan