Politica de Schimb si Retur Online

  SCHIMB COMANDA ONLINE

Pentru Schimb Online te rugam sa completezi aici:

1.1.    ECCO garanteaza schimbul produsului comandat online timp de 360 de zile de la data achizitiei, in limita stocului existent. Primul schimb este gratuit pentru toate articolele de incaltaminte, genti, curele si portmonee.

1.2.    Schimbul online se face exclusiv prin intermediul serviciului de curierat.

1.3.    Pretul produsului cerut la schimb este cel afisat in catalogul online sau la raft, la data solicitarii. Daca ceri la schimb un alt model de produs cu pret mai mare vei achita diferenta in numerar la livrare, iar daca pretul este mai mic iti vom rambursa diferenta prin transfer bancar.

*** ATENTIE! ***

1.4.    Pentru schimb online nu trebuie sa faci retur separat sau comanda noua. Vei inmana produsul returnat la curier atunci cand primesti produsul cerut la schimb. Vei primi notificare SMS in ziua livrarii, urmand ca tu sa ai pregatit coletul pentru schimb. Pentru schimburi suplimentare la aceeasi comanda vei achita taxa de transport.

*** IMPORTANT! ***

1.5.    Vei returna produsul in stare buna, cu ambalajul original si fara urme de purtare sau deteriorari. Vei include factura de achizitie in colet si il vei ambala corespunzator pentru a nu se deteriora la transport (intr-un ambalaj suplimentar, punga de plastic sau cutie de carton). Produsele care nu respecta intocmai conditiile de returnare vor fi refuzate.

  RETUR COMANDA ONLINE

Pentru Retur Online te rugam sa completezi aici:

2.1.    ECCO garanteaza returul produsului comandat online timp de 30 de zile de la data achizitiei.

2.2.    Returul online se face exclusiv prin intermediul serviciului de curierat.

2.3.    Vei primi contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in termen de 14 zile de la data receptiei.

*** ATENTIE! ***

2.4.    Pentru retur online trebuie sa apelezi o firma de curierat pentru ridicarea coletului si sa achiti taxa de transport. Coletul trebuie livrat in mod obligatoriu la adresa specificata:

KRM FOOTWEAR ROMANIA SRL
Str. Tudor Vladimirescu FN, Cluj-Napoca, Jud. Cluj
(in atentia dnei Aura Mihaltan)

*** IMPORTANT! ***

2.5.    Vei returna produsul in stare buna, cu ambalajul original si fara urme de purtare sau deteriorari. Vei include factura de achizitie in colet si il vei ambala corespunzator pentru a nu se deteriora la transport (* intr-un ambalaj suplimentar, punga de plastic sau cutie de carton). Produsele care nu respecta intocmai conditiile de returnare vor fi refuzate.

  RELATII CLIENTI ECCO

Pentru asistenta si informatii cu privire la schimburi si retururi online ne poti contacta aici:

Telefon / Call Center
  +40725553535
Luni-Joi 9:00-17:00 | Vineri 9:00-16:00

Email
  amm@krm.ag
Persoana de contact: Aura Mihaltan