Ne este dor să mergem la serviciu

Mulți dintre noi nu ne-am gândit vreodată că ne vom dori atât de mult să mergem la serviciu. Dacă acum două luni visam la week-end-uri de trei zile sau să stăm în casă fără să facem nimic, astăzi, cea mai mare bucurie este ca suntem “liberi” să ieșim din casă, să ne întâlnim cu cei dragi, să ne plimbăm sau să facem cumpărături în magazinele noastre de suflet.

Am ales să împărtășim cu voi din emoțiile trăite de colegii noștri din magazinele stradale: Sibiu, Brașov și Cluj Napoca, ce au așteptat cu nerăbdare reîntâlnirea cu colegii și clienții noștri.

Povestea ECCO Sibiu

“Întreaga echipă ECCO Sibiu a așteptat cu nerăbdare vestea redeschiderii magazinului. Pentru noi, faptul ca facem parte din echipa ECCO nu se limitează doar la un job… Este mult mai mult de atât. Suntem o familie. Suntem oameni cărora ne place să împărtășim experiența noastră referitoare la satisfacția de a purta zilnic pantofii ECCO și de a le prezenta clienților toate beneficiile pe care le pot avea picioarele lor în pantofii nostri.“

Pregătirea redeschiderii

“Când am primit vestea că vom putea redeschide, am fost foarte entuziasmați. Abia așteptam să treacă mai repede timpul și să putem să ne reîntâlnim și să facem ceea ce ne place. Pregătirile au fost foarte amănunțite. Nu trebuia să nu omitem niciun detaliu, pentru că ne-am dorit ca experiența pe care o vor avea clienții în magazin să fie peste nivelul așteptărilor lor.

Pe fața clienților fideli care ne-au vizitat se putea vedea bucuria și entuziasmul că suntem din nou împreună, că reușim să le satisfacem nevoile, că avem soluții pentru orice dorință, că dorința noastră de a-i face fericiți este acceași, chiar dacă avem măști și mănuși pentru protecția noastră și a lor.

Clienții care ne-au vizitat pentru prima dată au rămas impresionați de aspectul magazinului și de atenția pe care au primit-o din partea noastră si ne-am bucurat mult când ne-au spus că vor reveni cu drag.”

Colegii din ECCO Sibiu vă așteaptă să îi vizitați, pentru a cunoaște o echipă profesionistă, dedicată și pasionată!

 Experiența colegilor din Brașov

“Într-adevăr, după o izolare și distanțare socială de doua luni, începem să ii apreciem mai mult pe cei din jurul nostru și munca pe care o facem. A fost o perioadă destul de singuratică dat fiind faptul ca ne-am cam ieșit din ritmul vieții cotidiene, iar vestea că vom începe din nou munca a fost primită cu mult entuziasm față de ce va urma și cu bucuria că vom reintra, încet, încet, în normal.

Am povestit în această perioadă cu colegii, prin alte mijloace, dar nimic nu bate conversația față-n față.

Ne-a bucurat foarte mult să vedem că și clienții noștri, mai ales cei fideli, s-au bucurat să ne vadă din nou la magazin. Unii ne-au spus ca le-am lipsit și toți ne-am bucurat că ne-am revăzut sănătoși. “

“Renașterea” magazinului Outlet Cluj

Reîntoarcerea la serviciu pentru colegii din Outlet Cluj a fost o bucurie, o trezire la viață a unui loc înțepenit în timp, cuprins de praf și cu urme vizibile de graba cu care a fost oprită activitatea. Întreg magazinul s-a transformat, dintr-un loc parcă abandonat, unde a rămas pe rafturi încălțămintea de iarnă, într-o casă primitoare, plină de lumină și culoare, pregătită să își întâmpine oaspeții cu cele mai noi produse, dar și cu optimism și speranță.

“Aveam totul pregătit, totul arăta impecabil. Cu o profundă emoție, am deschis magazinul pe data de 1 mai 2020, ora 9 dimineața, în așteptarea clienților, care nu au întârziat să apară. Reacția clienților a fost foarte pozitivă. S-au bucurat ca am deschis, ca ne pot vizita magazinul și că pot face din nou cumpărături.

Masca de pe față îngreunează puțin comunicarea non-verbală, ne ascunde zâmbetul, nu mai putem transmite pe deplin acea atitudine pozitivă, dar încercăm să compensăm prin limbajul verbal, prin tonul amical și mici glume, care transmit o deschidere din partea noastră.

Ne confruntăm și cu o situație puțin mai comică. După ce salutăm clienții, le comunicăm că pentru siguranță, vom păstra o distanță de 2 metri. În timp ce povestim, aceștia au tendința de a se apropia de noi. Noi ne îndepărtăm pentru a putea păstra acea distanță. Clienții iar se apropie. Noi ne îndepărtăm din nou și ajungem în situația în care clienții ne urmăresc, iar noi fugim de ei. 🙂🙂🙂

În rest, respectăm regulile impuse, purtăm mască și mănuși, îi invităm pe clienți să-și dezinfecteze mâinile, dezinfectăm suprafețele, încălțătoarele, POS-ul, păstrăm distanța fizică, dar ne străduim să oferim aceleași servicii de calitate, chiar și în aceste condiții.

Și încă ceva. Acum, mai mult ca niciodată, am conștientizat cu adevărat cât de important este fiecare client. 

Pentru noi, redeschiderea a fost ca o primăvară! “